Selma64 Tüp bebek sonucu hamile kaldım ancak henüz 4+6 iken bhcg 6108 çıktı çok yüksek değil mi haftama göre?
Eldgrn Selma64 beyltanin yüksek yada düşük olması önemli değil canım erken döllenmiş olabilir önemli olan 2 ye katlanmasi
180720 Selma64 benimde 4+6 iken 6262 di hatta 2 temmuzda böyledir 29 haziranda 4162 olduğu İçin çok üzülmüştüm ama sorun yok dedi doktor
TazeAnne06 Selma64 normaldir beta her vücutta farklı şekilde yükselebilir kese göründüyse bence bi sorun yok ☺️
180720 Selma64 yok minişin sadece kesesi gözüktü 13ünde gideceğim kalp atışını dinleyeceğiz inşallah ❤️🥹
Selma64 180720 yaa ne güzel🧿 ben de 12sinde göreceğim inş tam 6 haftalık olacak. Geçen hafta yolk kesesi görünmüştü şimdi inş bebişleri görürüz🙏