Merhaba kızlar 20 haftalık gebeyim bugün Doktor kontrolüm vardı bebeğim yüzüstü pozisyondaydı geçen ay da aynı şekildeydi Sanki hiç yer değiştirmiyormuş gibi cinsiyetini de yine göstermedi yüzünü de göstermedi yani Doktor iyi bir sıkıntısı yok dedi ama bu aylarda böyle bebek sürekli yüzüstü oluyor mu Sizinkiler ne alemde acaba merak ettim.