Kafein bebeğin gelişimini etkiliyor deniliyor yani sadece türk kahvesi değil çay çikolata vs bunlarda çok tüketilmemeli valla kahve içmeye bayılıyorum çay sevmem ama bıraksınlar günde 5 fincan kahve içerim. Yasaklarlarsa biterim 😂 Mehmet efendinin kafeinsiz türk kahvesi var ben ondan aldım. 50gr 16-17 tl idi. Tabi bide su meselesi var kahve içtiğim için daha çok su tüketmeye çalışıyorum. Ay ne bilelim yaa herkes bir şey diyor biz de olabildiğince uygulamaya çalışıyoruz diğer arkadaşlarında dediği gibi çokta kasmamak lazım yasak olunca insan inadına istiyor sal gitsin yeter ki belli ölçü de tüketelim. Hayırlısıyla kucağımıza alalım bebişleri 🥰