Bugün 30+6 haftalığım tam
Ya beni biraz rahatlatın Allaah aşkına dhjdsvbs
Şimdi benim bebiş gün içinde hareket ediyor tamam ama böyle karnım şekilden şekle girmiyor mesela tekmeler ve sertleşmeler toplanma hareketleri görünüyor dışardan. Videolarda ki gibi dalgalanmalar olmuyor karnımda normal mi ? Ayrıca 10 hareket fazlası var günde ama kıpır kıpırda diyemiyorum. Tekmelerden uyutmuyor da diyemiyorum geceleri …
Mesela şimdi hareket ettiyse bi daha 3-4 saat sonra minik hareketler yapar o kadar sizce normal mi. Doktor her şey normal diyor ama burda okuyunca çok sorguluyorum neden böyle diye