Sevgi6161 Merhaba hanımlar.53gün önce sezaryenle doğum yaptım.Bir hafta 10 gündür kanama falan yoktu.Dün yeniden kanamam başladı.Adet kanaması gibi.Bu durumu yaşayan var mı.