Aysunnn1907__ Gazdan dolayı karın şişkinliği Ara sıra bel ağrısı Ara sıra kasık ve karın ağrısı Kanama yok🙏🏻
Tubiis_0 Aysunnn1907__ 6. Haftam da kasık ağrısı kusma mide bulantısı hepsi mevcuttu bende dedikleri gibi kanama yoksa rahatla
_peritozu Aysunnn1907__ bende de aynı durumlar var canım fazla ayakta durayım biraz yorulayım karnım agrımaya baslıyor ama geçiyor sürekli olan bişey değil diye önemsemedim 🙏🏻
tugcee1372 Aysunnn1907__ bende kabızlık şişkinlik karın ağrıması mide bulantısı aynı anda oldu 🥺 ama 2 hafta da geçti şuan ara ara hafif mide bulantısı var sadece
Aysunnn1907__ Tubiis_0 ben de hiçbir şekilde kanama olmadı ya yerleşme kanaması da 🙏🏻 Ama başım felaket 🤦🏻♀️
Aysunnn1907__ _peritozu benim de öyle ya ayakta durunca ya yürüyünce ya da oturunca oluyor. Uzanınca hiçbir şey yok ama 😏