Kızlar kontrolüm vardı çati muanesi yapıldı kendimi çok kastım diye ağrı hissettim rahat bırakırsanız çok rahatsız edici değil kısa sürüyor.Doktorum çatı kemiğin biraz dar dedi ama kesin normal doguramazsin demiyorum dedi gidişat gösterecekmis bu şekil olup normal dogum yapan var mı ?