Deletedmom_7 Anneyimmm34 ben 13. Haftada boyadim. Doktoruma sordum amonyaksiz boya ile boyayabilirsin demişti.
Minik_prenses Anneyimmm34 31 haftalığım dün cesaret edip boyattım ilk 3 ay zararlı diye biliyorum bebeğin tam Organlarının gelişim evresi riske atmayın bence
Kubra1234567 Ben ilk gebelikte de 2 kere boyattım şuan ikinciye hamileyim 1. Boyattım bayram bitince de 2 . Boyaticam