Yildiz028 Kizlar esenler ozel guney hastanesinde onerbileceginiz doktor var mi birde muayne ve dogum ucreti ile ilgili bilgisi olan var mi
Yildiz028 ikicocuklubiranne dogum ucreti ne kadar acaba bilginiz var mi birde doktordan memnun musunuz
Asyaeymen Yildiz028 yani iyi biriydi eşimin teyzesinin kızı normal doğum yaptı iyiler dedi ama o kadar da lüks bir yer değil devlet gibi bayaga sıra bekliyorsun kapının önünde
Haahahhaha Yildiz028 eşimin yengesi normal doğum yaptı bebek makattan geldi diye sezeryan parası aldılar evet doktor çok iyi ama hastane vasat
Yildiz028 Haahahhaha yuh ne alaka sonucta ameliyat degil makat gelisi olabilirde sezeryan parasi cok sacma