yeliz007 Kızlar doğum yapalı yarın 1 hafta olacak .Normal doğum yaptığım için afedersiniz sürekli ıkına ıkına basurum çıktı canım çok açıyor bebeğimle mi ilgileneyim basurla mı ne yapıpta geçirebilirim
cansualisa yeliz007 kuzum sıcak suyla yıka hatta üstüne otur üstüne bastır masaj yap dışarıdaysa 2 güne yok oluyor
irem4141 yeliz007 acılı yememeniz lazım, wc de ıkınmamanız lazım, sürekli hareket, su , hurma , özellikle kayısı iyi gelir
Srpeng Bende de ayni dert var hamilelegimde cikti bana doktorum krem verdi o rahatlatti sende doktora bi danis istersen
eslemsi Tek care doktora muayene olmak. Ben oldum ameliyatla alirim kendiliginden inmez dedi 15 dkkada aldi henen o kadar kolaydi ki damar yolum bile ondan bin kat daha çok acidi inan. Bekden uyusturup aldi oh dunya varmis dedim. Benimki dogumdan kynakli degildi bir gece uyudum uyandim baktim bisey cikmis kendiliginden. Ne kabizlik yaşadım ne ikinma hicbirsey yokken cikiverdi
Fatmaugurdoku eslemsi bende gittim de 2. Doğumdan sonra öyle hemen ameliyata almadı keşke öyle bı şey olsa şimdi 3. Doğumum olucak doğumdan çok onun acısını dusunuyorum yemin ederim tam bir felâket doğumdan sonra benim için
eslemsi Fatmaugurdoku normal dogumda zor ya derlerya degnegin iki tarafida b.k. afedersin aynen oyle yani sezeryanda da muthis aci cektim ben ilk dogumumda yatalak kaldim sandim 1 haftaya ayaklandim gerci ama 1 hafta oldum yani
Fatmaugurdoku eslemsi evet zor oluyor valla her doğum farklı ne olursa olsun doğum yani 😂 hayırlısı olsun Allahim tüm hamilelerin yardımcısı olsun inşallah