By28 Merhaba kızlar 20. Haftaya yenı girdik bende normalde enfeksıyon var genelde hep beyaz akıntım olur Bugün sabah uyandığımda su tarzı Bsey gelmiş sizde de oldu mu hıc ?
Stuna By28 oluyor bende de ara ara. Eğer içiniz rahat etmezse doktora gidebilirsiniz onlar bebeğin suyu mu akıntı mı diye test yapıyorlar.
_Lavinya By28 Evet alttan muayene edilerek bakılıyor ama enfeksiyon olduğu zaman bu tarz sıvı akıntılar olabiliyor.
By28 _Lavinya biraz beklesem bı sakıncası olur mu doktora herseye gitmek istemıyorum tekrar aynı şeyı Yaşarsam gıderım
_Lavinya By28 Ben 14. haftamda aynı şeyi yaşayıp doktora gitmiştim enfeksiyon demişti o zaman. Eğer ilaç kullanıyorsanız bir sıkıntı olmaz beklemenizde. Bol su içip lavaboda sirkeli su kullanın inşallah olmaz bir daha. Çok geçmiş olsun🌼