hulyadem-01 Selam kızlar 20.haftama girmiş bulunmaktayım fakat ne zaman perde takmak istesem veya cam silsem annem ve kayın validem hep diyo yapma bebek emzikten düşer elini kaldırma acaba ne demek istiyolar cam silmeyle ne alakası var çöZemedim 🙄
girl_boy_annesi hulyadem-01 doğru söylüyorlar emzik dedikleri şey bebeğin kordonu plesantadan ayrıla bilir çok uzanmamak gerekiyor bir yerlere
Hlycngz hulyadem-01 banada sürekli bunu söylüyolar😅 annem hergün arayıp bi iş yapma diye tembihliyo biliyo duramam ama yapmıyorum kızım erken doğdu bundada korkuyorum cünkü
hulyadem-01 girl_boy_annesi yalnız olanlar bilir belki tek başına olunca yapıyoruz ama yine de dikkat etmek lazım tabiki teşekkür ederm
Hlycngz hulyadem-01 bilemiyorum hiç bi sıkıntım yoktu ama iş cok yapardım etksi var mı bilmiyorum 35. Haftada doğdu
hulyadem-01 girl_boy_annesi yok ben yalnızlığa sitem ettim tabiki de öyle allah kimsenin mutluluğunu yuvasını bozmasın 😅♥️