Edilek Merhaba, gebeliğin ilk dönemlerinde iştahsızlık yaşayıp, ağız tadı bozulanlar oldu mu? 8 haftalık hamileyim ne iştahım var ne ağız tadım ve hiçbir yemeği canım istemiyor. Ne zaman geçecek bu durum :(
anne96 Edilek o agız tadı bozuklugu benı mahvetmıstın5 te baslayıp 13 de azaldı ama ara ara hala oluyor. nanelı karpuzlu sekerlı sakız cıgnerdım kremını tarzı sekerler emerdım. kuru uzum de emebılırsn canm bır bucuk ay daha surer sanırım 🥹
[silindi] Edilek metal gibi bir tat oluyordu bende de ne iştah ne güç kalmıştı tek yapmak istediğim yatmaktı. 10-11 haftalarda iyice arttı sonra 14-15 hafta ile birlikte yavaş yavaş geçti. Bu süreçte her gün prilam kullanıyordum yoksa beslenemiyordum.
Rabiakltk5 Edilek bende 6 haftalık hamileyim ne iştahım var ne de ağzımın tadı aşırı halsizim sürekli yorgunum ne zaman geçer bilmiyorum
Edilek anne96 Herkes azalır diyor ama sanki hep böyle sürecekmiş gibi. Tüm gün boyunca bir sey yiyemiyorum. 2 kilo vermiş durumdayım.
[silindi] Edilek çok zor geçiyor ama eninde sonunda geçiyor 😁 prilam kullanmıyorsanız doktorunuza danışabilirsiniz