Arkadaslar 20+4 gunluk hamileyim gecelerı nefes problemim oluyordu ama bı sekılde gecıyordu 2 gundur uzerınıze afiyet grip oldum ve mahvettı benı bu tıkanıklık. Okyanus suyu aldım ama asla işe yaramıyor, bır sn bıle acılmıyor artık agzmdan nefes alırken bile zorlanıyorum bogazm mahvolmuş durumda. Burun tıkanıklığı ıcın bı çözümünüz var mı? Saglıklı gunler.