Emine_eymen Kızlar Ankara Şehir Hastanesinde doguma alındım dua edin çabucak saglıkla kavuşalım yavruma
Handecik Emine_eymen sezeryan mı normal doğum mu planlı mı alındınız yani onu merak ettim, Rabbim Sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin inşallah. Bende doğumu şehir hastanesinde yapacagım. Sezeryan mı normal doğum mu kesinleştiremediler henüz
Emine_eymen Handecik şimdilik normal olcak gibi görünüyor cnm çünkü ilk dogumumda normaldi kontrole Diye geldim ama alınacagımı biliyordum 40 +5 iz suyuda azalınca nstde iyi çıkmayınca aldılar beni
FiruzeAlagoz1207 Allah yardımcınız olsun inşallah bi avazda kucağınıza alırsınız 💕 Rabbı yessir vela tuassir, Rabbi temmim bil-hayr diye dua edin Allahim kolaylık versin inşallah 💕💕