127383 dr um ayaga kalkarkan korse takarak kalkmamı tavsiye etti. Medikal sıradan korselerden. Karnı yukarıda tutup dikişe baskısını önlediğimiz için cok rahat kalkabildim.
Süt içinse; bebegim küvöze girmişti. Ama sürekli emiyormuş iki 2 saatte bir kendimi sağıyordum. 3. Gün aralıksız akmaya basladı. Doktorumun süt için tek tavsiyesi olabildiğine su içmekti.