Kızlar gecen hafta cuma günü gittiğimde doktor 6+1 haftalık demişti aradan 6 gün gecti 6+3 dedi bugün, kalp atısını dinledik duyduk biz duyduk diye sevinirken hevesimizi kursağımızda bıraktı ama yavas atıyo düşük tehlikesi olabilir haftaya tekrar gel dedi kalbin yavas atması ni sıkıntı olusturur mu benim neler yapmam gerekir?