Bus0999 Kizlar dogum catlagini ve gobegini korse kullanip gobegi giden var mi? Nasil gobeginizi duzelttiniz
yeliz007 Bus0999 doğum yapalı yarın 1 hafta olacak ilk günden itibaren korse takıyorum canım geceleri dahi çıkarmıyorum çatlağım yok
Mihribancglr Bus0999 hiçbirşey yapmadım ben ama korse takanlar var int den bakabilirsin Doğum sonrası kullanılan korseler var
Nurcantas65 https://ty.gl/d6ik9qqkat https://ty.gl/evtthyupgs ben bu iksini kullanacağım doğumdan sonra tayt gibi ustunede diğerini baya toparlanmış kullanan kişileri