Yildiz028 Kizlar bugun 8+1 olduk muayneye gittim doktor kalp atisi ile bisey demedi daha kucuk dedi haftaya gel dedi. Gecen hafta gittigimde de cok kucuk 4 haftaya uyumlu demisti benim gibi kalp atisini gec duyan var mi acaba. Kotu dusunmekte istemiyorum.
Talihimyokbahtimkara Yildiz028 Kuzum yok kötü düşünme geç döllenmedir bak geçen hafta 4 dediğine göre bu hafta 5 haftalık daha kalbi duyulmaz çok küçük annesi inşallah bir haftaya duyarsınız 🥰
Edabykl Yildiz028 8+1 de duymustum bendr kalp atisinu 9.haftaya kadar yolu var bekleyin kotu dusunmeyin
Yildiz028 Talihimyokbahtimkara vallahi cok stres yapiyorum ikinci gebeligim ilk gebeligimde 7 haftalikken duymustum o zmanda gec dollenme demislerdi ama net biseyde soylemiyo doktor surekli 10 gun sonra bi hafta sonra gel diyor tedirgin oldum birqzcik.
Talihimyokbahtimkara Yildiz028 Anlıyorum seni kuzum o tedirginlik hep bizimle oluyor tabi ama sen evrene pozitif mesajlar gönder elini koy karnına sık sık benim bebeğim karnımda sağlıkla büyüyecek sağlıkla dünyaya gelecek de hisseder seni o annesi🥰