Arkadaşlar şimdi benim Mart’ta kalbi durdu meleğimin ve bi anda mide bulantım kesilmişti ama hergün bulanıyordu.şimdi 7+5 olduk bir gün bulanıyor bir gün bazen 2 gün bulantı olmuyor bazen sabah felaket bir bulantı ile kalkıyorum mesela şimdi çok güzel kahvaltı yaptım bu normal mi yani sizlerin nasıl oluyor biliyorum her çocuk farklı olur ama insan evham yapıyor bulantı olması varlıgını hissettiriyor bana