Sngl_12022 Hanimlar 6 haftalik ama bebegin kalp atimini alttan cok az duyduk 90 cikti . Doktorum pekte olumlu konusmadi yani belki sonradan iyice canlanır dedi haftaya tekrar geldi ama kısmet birazda dedi. Boyle olup sonradan kalp atimi duzelen varmi acaba
Babytwo2 Sngl_12022 dün de aynı başlıktan bnde açtm 😅benim başlık sandım . Canım hiç endişelenme bak dün iki doktora birden muayene oldum . Biri oldukça serindi onla devam edeceğim adam şuan kalp uei yeni oluştu sadece hareketini göstereceğim dinlemenin anlamı yok ya duyarız ya duymayız dedi .öbürü de kalp çok yavaş dedi hocam yeni oluştuğu için olabilir mi dedm evet dedi spnra 🤦🏻♀️Hiç takılma benim ilk oğlumda da ilk duyduğumuzda yavaştı yeni oluşuyor netten hafta hafta gebeliğe bakarsan orda da yazar bu hafta başnda kalbin anca 90-100 atacağı ve duyulmayabileceği 😌ne kendini strese Sok ne bebişi 😘
Appayipyip Sngl_12022 canım benim de tam o zamanlar çok uzaktan ve yavaş geliyordu bebeğin kalp atışı doktorum yeni yeni atmaya başlamış demişti çok şükür şu an hiçbir sıkıntımız yok kalp atışlarımız da normal 😊
Kubgkm Sngl_12022 ilk doktora gittiğimde kalbinin sesini duyamamıştık 2 hafta sonra tekrar gel dedi doktor o zmn duyduk şükür şyan 26+6 yız 😊
Sngl_12022 Babytwo2 canim benimki normalde 9+3 adete göre ama ultrasonda 6 haftalik falan çıkıyor gec dollenme olmus bide ilk baslardan itibaren beta degerim az artiyordu bide simdi bebek kalp atımı yavas olunca yine bi tedirgin oldum ilk oglumda 6 . Haftada hemen kalp atisimini falan gorduk bi sıkınti olmamisti bunda hastaneye git gel yoruldum haftaya tekrar gidicem sizi ne zman cagirdi tekrar doktor
Babytwo2 Sngl_12022 27 temmuZda tekrar çağırdı insallah. Sen Yine de takılma her gebelik farklı , geç döllenme olduğu için ztn şuan 6 gibi düşün ve 6 da da normalmiş 90 atması . Beta artışı az da olsa bebek oluşmuş çok şükür
Appayipyip Sngl_12022 hatırlamıyorum ama ben duymuştum düşük seste ve yavaş yavaş atıyordu büyük ihtimalle 90-95 arasıdır