Sinemakty Merhaba bugün doktora gittim.orta düzeyde çıkmış dedi ..sonucu bÖyle olan varmı içim bir tuhaf oldu ..yardımcı olursanız sevinirim🙏😥
Ogretmen_Anne_ Sinemakty sonucun temiz canım güzel 👍🏻 negatif çıkmış yani çok çok düşük bir ihtimal yok denecek kadar az ❤️ Sağlıkla gelsin minik yavru
Sinemakty Ogretmen_Anne_ ayy allah razı olsun canım 🙏doktor hiç böyle demedi direk sıvı alalım imza at deyince beynimden vuruldum 😓
kelebek03-6 Sinemakty doktorlar bayılıyo zaten korkutmaya ultrasonda bi problem gördü mü peki sonucunuz iyi çıkmış 👍
kelebek03-6 Sinemakty hem herşeyi normal hem testiniz de temiz çıkmış ne güzel işte bu bazı doktorlar neden böyle korkutur anlamıyorum hiç kafanıza takmayın sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah
Sinemakty kelebek03-6 zaten hiç hoşlanmadım kendisinden bi değişikti. neyse hayırlısı inşallah direk yıkıcı konuşunca hemen sıvı alalım deyince korktum benim ikinci gebeliğim çok şükür sağlıklı oda🙏
kelebek03-6 Sinemakty anladım canım madem kendisinden de hoşlanmadın değiştir doktorunu daha anlayışlı iyimser yaklaşan bir doktorlar var bu dönemde en çok ihtiyacımız olan şey zaten bu😊
Sinemakty kelebek03-6 aynen canım bir daha gitmicem zaten ben sonucun çıktısını istedim beni kaç dakika bekletti dışarıda geri başa dönmem gerek dedi bilmem ne dedi o beklediğim dakikalarda içimde neler yaşadım😥
kelebek03-6 Sinemakty valla çok iyi anlıyorum bende aynısını yaşadım çünkü çok şükür benimki de temiz çıktı yaşadığım stresle kaldım işte 🤷
Sinemakty Cinsiyet de öyle sordum yok poposu şöyle yol böyle saniyelik baktı tabiki göremez yani 16+6 olduk saha ne zaman öğreneceğiz demi..sizin cinsiyet ne?
Pembebulutt Sinemakty çünkü bazı doktorlar ne dediğini bilmiyor bir ara bana da bu kiloyla hamile kalman zor zayıfla falan demişti oysa kilolu olup hamile kalan bile var