Kızlar 1 haftadır evde yalnızım. Galiba yalnızlık bana iyi gelmiyor. Eşimle sorunumuz yok ama çok ilgili değil iş stresinden. Ama ben bir haftadır her gece ağlıyorum. Canım sıkılıyor yalnız hissediyorum tutamıyorum kendimi. Ayrıca iğrenç iğrenç rüyalar görüyorum hem korkunç bazılarıda iğrenç🤦🏼♀️ Kafamın içi susmuyor korkuyorum kalıcı olacak diye.
Dün ağlarken bebeğim içerde hep hareket ediyordu oda stres oldu herhalde vicdanen kötü hissediyorum.