tazecikannee Kızlar doktorum aradı yumurta topladık tan sonraki 5. Günüm 6 tane kalmış sizce sayı iyi mi
Kaya13 tazecikannee 6 embriyo sağlıklı demekki bence gayet iyi benimde 21 yumurtadan 6 tane ulaşmıştı 5.gune ilk transferimde tutmuştu ama kalbi durdu şimdi ikizlerime hamileyim inşallah tek seferde sağlıklı bir gebelik nasip olur 🙏🥰
Bebekdelisi tazecikannee benım 4 kalmıstı cnm yeterkı kalıtelı olsun transfer yapacakmı dinlendirecekmı
Hande123- tazecikannee iyi görünüyor,benim de 5.günde 9 tane A kalite embriyom oluşmuştu.Geri kalanları hastanenin dondurucusunda saklıyoruz şimdilik.
HHhhK tazecikannee pco mu var sizde co yumurta toplanmis ordan anladim benim il seferde 5 tane dondurulmustu uc ay sonra transfer edildi ama tutmadi nasip degilmis ikincisinde uc tane yumurta toplandi ikisi transfer oldu Rabbim izinverdi dogdular elhamdulillah darisi basiniza ins
asilannesii tazecikannee evet canım taze transfer yapıldı bana. Yumurta sayım cok az oldugu için doktor şansı arttırmak için 2 tanesinide transfer etti 1 tanesi tuttu. Yarın inşallah 11 haftalık olcaz🤲🏻❣️ Allahım sanada nasip etsin inşallah🌸
minikcikolatammm13 Kızlar benimde transferde 5. günüm bugün. Dondurulmuş 5. gün embriyosu transfer edilmişti. Dünden beri kasıklarımda batmalar var test günümde 11 temmuz iyice heyecan yapmaya başladım. Bu batmalar normal midir😒