Ark Kızlar 32+4 haftalık gebeyim akındim şeffaf bazen yoğurt gibi beyaz geliyor ılık ayakta durunca oturunca geliyor miktar olarak çok değil ama normal akintidan biraz fazla normal mi bilemedim bilgisi olan söyleyebilir mi?
[silindi] Ark daha önce böyle bir akıntı görmediyseniz gebelikte ve kesik kesik geliyorsa mantar belirtisi olabilir. Doktorunuza göstermenizde fayda var