miranmomsss
Evet yaşadım, 16.haftamda 29mm 3hafta evimde dinlendim ağır iş yapmadım kendimi yormadım doktorumun verdiği ilaçları kullandım. Stres yapmadım, arada dışarı çıktım hava aldım. Moralimi yüksek tuttum, düzeleceğine inandım. Şu an 22. Haftadayım çok şükür en son 35 mm ölçüldü hala dikkat ediyorum ilaçlarımı düzenli kullanıyorum ama normal hayatımdayım moral çok önemli canım kesinlikle. Çok fazla araştırma yapıp kötü olan hikayeleri okuma. O insanı çok etkiliyor, 25mm altına düşmediği sürece sıkıntı olmaz. İnşallah her şey yoluna girer 🙏🏻