Mnvrrrrr Selam kızlar bir türlü karar veremedim bebekleriniz için hangi şampuan vücut losyonu pişik kremi tercih ettiniz
Yesim Mnvrrrrr ebebeğin kendi markası olan baby me kullandım ben içerikleri temiz hepsinden de memnun kaldım ikinciye gebeyim yine aynı markayı tercih edicem
Mores Mnvrrrrr banyo ve saç için mustela. Pişik önleyici kremi de mustela ve sudocrem. Çok pişik olursa da hametan mavi iyi geliyor
MerveeD Mnvrrrrr hepsine Mustela kullanıyorum bebegım 53 gunluk cok şükür ne Pişik ne konak ne isilik gihiç bir sıkıntı olmadı maşallah
Esrraadil Mnvrrrrr pişik kremi için sudocrem aldım, şampuan olarak unibaby Masaj yağı olarakta babyme aldım daha kullanmadım 32 haftalığız 🤰🏻
Mnvrrrrr Yesim Bende mustela ve baby me arasında kaldım ilk.bebegim tedirginim ne kullanacağımı bilemiyorum
Mnvrrrrr Mores bi tercihim arasında mustela da var ama avakodoluymus şampuanı tahriş etmez dimi başını
Mores Mnvrrrrr sıkıntı yaşayan hiç duymadım. Fiyatı biraz pahalı ama çok bereketli. Hergün kullanmamıza rağmen 6ay gitmişti.
Sumiire Mnvrrrrr sampuan minoris pişik kremi ecowell bunlar doğal içerik losyon ise mustela seletopia bunun doğallogından emin değilim