Açıkçası doktorlar garantiye almak için biraz bu testleri istiyorlar. Çünkü diğer türlü çocuk doğduğunda ve beklenmeyen bir şey olduğunda inanılmaz ölçüde doktor suçlamaları oluyor özellikle kadın doğum branşında. Ondan dolayı hep en kötü kısmını söylemeye çalışıyorlar. Ama zaten doktorun da ortalama bir sonuç olduğunu söylemiş. İnşallah sağlıkla kavuşursun bebişine.