Alonewomen1 büyük büyük giydirmeyi sevmediğim için 0-1 0-3 3-6 hepsinden aldım. Ayrıca çabuk kirletiyorlar. Doğumdan sonra bir de kıyafet derdine düşüp tekrar alışveriş yapan arkadaşlarım oldu. Çevremdeki 5-7 aylık bebekler bile 1-3 giyiyor hala kilosu boyu normal olmasına rağmen. Ben alayım da dursun. 🌸🤗