Kizlar 3 aydir progesteron fitili kullaniyorm az kaldı inşallah son 3 hafta sonra bitecek ama yanma yapıyor bazen gecer gibi oluyor sonra geri başlıyor aceba diyorm fitil 2 3 saat durdukdan sonra vajina içine enfeksiyon kremim var ondan sursem yanmasini alsa diyorm doktorum yazmıştı yani bu yanma enfeksiyon değil ama kaşıntı akinti vs yok sadece yaniyor