Esrahan tabii ki dktor kontrolundeydi mutlaka görünün herr bebekte aynı olmuyordur belki daha sonrasında tekrarlanan bir şeydir o konuda yanlış bilgilendirmek istemiyorum benim yeğenim su an 1 yaşında dediğim gibi daha iyi ilk aylarda ağlamazdı hastalandiginda bile sesi çıkmazdı çok fazla kendini sıkardi o dönemlerde baya sis oluyordu filan