Mizgin09 Cennet-Kokulum Banada öyle diyolardı bilerek söylemiyorsun ne yiyodun dediklerinde ekşi yiyorum belim ağrıyo deyince işte bak yee ekşiyi getir ayşeyi bel ağrısı kızlarda olur boşversene doktoru kız işte 2 kızın var buda kız doktorlar bilerek söylemiyor mantığa bak 😂😂😂😂 neyse bizde eşimle kendimizi kıza inandırdık ve alıştık 3 ncü kızım geliyor diye insanların bu söyleminden dolayı isimde bulduk sabah randevu var doktora gitcez saat geldi içeri girdik baktı doktor al sana pipi deyip ultrason resmini elime verdi şok oldum 😂😂😂
Cennet-Kokulum Mizgin09 Allahım düşüncelere bak ya 🤣🤣🤣 Bende sağ kasığım ağrıyor dedim kızın olacak dediler meğersem enfeksiyondan ağrıyormuş ilaç kullandım ağrı falan kalmadı çok şükür. Bana saçma geliyor bu düşünceler inanmıyorum ya😂😂 mesela az önce pazara çıktım tanıdıkları gördük diyorlar cinsiyeti ne dedim göstermiyor kız o zaman kız diyorlar hayırlısı diyip gülüp geçiyorum 🤣🤣🤣😅😅😅
_edakrsu22 Eşimle çocuk istedgimizden beri 7 ay olmadı ama 7 ay boyunca hamile olduğumu ve kızımın olduğunu gördüm rüyamda ve 7 ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim ve cinsiyeti kız 🙂 değişmezse tabi
Nurnur000 Cennet-Kokulum Öncelikle sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Ben de eşimle sevgiliyken rüyamda bir kızımızın olduğunu gördüm.Yüzünü ismini hâlâ hatırlıyorum.Şuan 6 haftalık hamileyim. Ve şimdiye kadar o rüyadan başka bebekle ilgili hiç rüya görmedim.Cinsiyetini bilmiyorum. Sonucu ben de merakla bekliyorum.🌸
Sinemakty Mizgin09 benimde oğlumunda hep kapalıydı geç öğrendik rüyamdada erkek görmüştüm. Erkek oldu
tuba-berfin Ben hamile olduğumu rüyamda görmüştüm sabahına test yapmıştım şimdi de rüyamda adet olduğumu gördüm rüya tabirlerinin hepsi hamile biri rüyada adet olduğunu görürse erkek doğuracaktıe diyo bakalım 2 hafta sonra öğreneceğiz insallah
ilosmoms tuba-berfin öğrenince bana da söyler misiniz aynı rüyayı bende gördüm bakalım ikimiz de aynı mı doğuracağız
kendincebirii Cennet-Kokulum ben bi önceki gebeliğimde rüyamda erkek çocuk gördüm eşimin elinden tutmuş yürüyorlardı beni görünce koşa koşa geldi bacaklarıma sarıldı anne dedi hani çocukları severken deriz ya “adın ne senin” diye adını sordum ve bana Yusuf demişti oğlum biz senin adını başka koycaz niye herkese Yusuf diyorsun dedim anne benim adım Yusuf dedi tekrardan o rüyadan çok etkilenmiştim oğlumu anne karnında kaybettim kordon boynuna dolanmış ve kalbi durdu maalesef… ama ben yine de ona Yusuf ismini koydum biliyorum o beni ahirette bekliyor benden şefaatçi olacak 🥹 şimdi de 6 haftalık yeniden hamileyim inşallah bu bebeğimi sağlıkla kucağıma alırım 🥰
Cennet-Kokulum kendincebirii Çok üzüldüm canım başın sağolsun 😥 İnşallah bu bebişini sağ salim kucağına alırsın 🤲🏻🤲🏻❤️
mhmmddgc Cennet-Kokulum İlk gebeliğimde yiğit isminde bir erkek çocuğum oluyordu emzirip bakıyordum ama kızım oldu😂Bu Gebeliğimdede yine erkek gördüm ama isim görmedimmyine kızım olacak
Cennet-Kokulum mhmmddgc Değişebilir diyorsun yani 😅 bakalım bende bir öğreneyim yazarım yine buraya 😊
ikicocuk_biranne Cennet-Kokulum ben rüyamda ölmüş anneannemi gördüm kızın olucak senin demişti hamileyken. Ve universitedeyken de ölen dayımı görmüştüm erkek bebek patiği seçmeye gitmişiz ama bana kız patiği verip ismini kumsal koy demişti. Seneler sonra evlendim ve kızım oldu ismini kumsal koyduk. Şuan bende ikinciye hamileyim ama henüz kız veya erkek çocuk görmedim 🙈 bakalım..
Cennet-Kokulum ikicocuk_biranne Hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻💕 bende ilk defa böyle bir rüya gördüm. Şaşırdım.
Selennm Cennet-Kokulum ben de hamile olduğumu bilmiyordum adetim bile geçmedi bir rüya gördüm biri elini karnıma koyup oğlan geliyor dedi bir isim söyledi ama bir türlü o isim aklıma gelmiyor bundan bir hafta kadar sonra da hamile olduğumu öğrendim