Ben bugün gittim bakmadılar. 3 gündür acil de serum takılıyorum kan hapı vermişti sağlık ocagındaki doktor o dokunuyormuş onu değiştirecektim kabul etmediler grev var dediler şimdi ilacı kullanamıyorum tatilde içemicem ve kansızlık var hadi bakalım hayırlısı Allah sonumuzu hayır etsin