Feray_y O nasıl bir doktormuş acaba da bebeğin suyunun bittigini anlamamış? Nasıl böyle bir hataya düşebilir ? Çok garip yahu gerçekten.. Biz kendi canımızı bebişimizin de canını emanet ediyoruz bi nevi onlara.. Anlamamak nedir ya. Siz gönlünüzü ferah tutmaya çalışın Rabbime sığının Allah’ım bebeğinizi size bağışlasın inşallah. Her gece kendim için bebeğim için dua ederken, size ve bebeğinize dua edeceğim. Üzülmeyin lütfen, bebiş de üzülmesin karnınızda😔❤