Kızlar 14+3 doktor baya bir baktı ama göstermiyor dedi.Sonra çok zorladı kıyıdan köşeden gördüğüm kadarıyla erkek olabilir ama sakın daha mavileri almayın 3 hafta sonra tekrar bakalım dedi.Sizce değişir mi ya bir heves ettim karnımda oğlum diye sevesim var ama kızsa üzülür diye sevemiyorum ne garip şeyler bunlar 😁Bu haftalar da doğru sonuç olur mu yoksa değişir miii