denizefe benim gece gündüz hiç farketmiyor:( viks de fayda etmiyor. Yastık da denedim boynumun tutulmasından başka bir kazancım olmadı sağolsun. Tek çözen o sprey oldu ama çok kullanmak istemiyorum. Dayanamıyorum sıkıyorum sonrasında üzülüp pişman oluyorum ama başka çarem de kalmıyor 😞