RaYaRY Son 19 gün bayramda doğum yapmak istemiyorum 5 gün tatil ve sonrasında dogum yaparsam eşime 5 gün izin vercekler konuşuyorum daha gelme oğlum diye bugünde doktorum grevdeydi zaten
_Lavinya RaYaRY Bizim de son 15 :) Ama doktorum bayramda iki gün nöbetçi ve ondan sonrasında izne çıkıyormuş. Hayal kırıklığına uğradım azıcık 🥲
Hakanbuse RaYaRY son 20 benimde ama agrim sancim ara ara oluyo nasip ne zamansa o zaman gelcek insallah bayramda gelmez diye düşünüyorum bende
Gulusuguzell Son 15 gün benim de uygulama 22 temuz gösteriyor ama ne zaman doğar oğlum bilmiyom artik 😂💙🐥
RaYaRY Ayliz_123 37+3 son 18 yaziyo uygulamada 26 temmuzda doğum gözüküyor ama ulturasona göre 19 temmuz bakalım ne zaman gelirse
Ayliz_123 RaYaRY hmm tamam canım ultrasona göre aynıyız o halde 18 temmuz demişti bana uygulamaya görede öyle