Bugün gittim doğuma uygulamada 19 gün var diyo bayramdna önce gel demisti gittim grevdeymis hamile halimle ayaklarım ellerim şiş bindim otobüse gittim doktor yok cidden bunun çözümü bu mu olmalı bende sağlıkciyim ama bu çözüm değil bizlerin ne suçu var beni ancak bu sıcakta davul gibi ayağı ilr hastaneye giden anlar