Suzis kan değerim 8e kadar düşmüş raporlu kan ilacı taktırdı bugün doktorum ama doğumda sıkıntı yaşayabileceğimi söyledi, tam olarak sezeryan demedi ama normale çok zorlamaya gerek yok sen tehlikeye girersin dedi bir daha ki kontrole kadar sancım vs olmazsa artık kontrolde birşey der sanırım 🥲