Lamraaa Kızlar 7 haftalık oldum bugün kontrole gidicem mesane dolu mu gideyim bos mu? Bazıları doku olunca daha iyi görülür gibi biseyler demişti dogru mu acaba? Hayırlısıyla kalp atısını ilk kez duyucaz Allahın izniyle duyarız İnsaAllah 🤲
Demirssmomm Lamraaa Karından bakmaları için dolu olması daha iyi ama bazen çok dolu oluyor o zaman arkaya görüntü geçemediği için gözükmüyor. Bana biraz yapıpta gelir misin demişlerdi.. Alttan muayene için boş olması sizin için daha konforlu olur
Verasmommm Lamraaa genelde doktorlar ultrason öncesinde o şekilde öneriyorlar. benim 12.haftada ölçüm yapılacakken göstermemiş dönmemişti doktor git karnını doyur çikolata ye ve mesanen dolu gel görürüz kesin hareket eder demişti o şekilde görebilmiş ve cinsiyetini de öğrenmiştik doğrudur diye düşünüyorum
edaa1402 @Lamraaa canım ben şimdi doktorayım görünmedi kesem mesanemin dolmasını bekliyorum bol su iç bi saate tekrar bakarım dedi 😂 Bunun da bana denk gelmesi bence şanslısın 🥰
Verasmommm Lamraaa hocam bi kese verirsen anında boşaltırım de :D hahahaha kız yok onu demez ama sıkışıkken daha iyi sonuç alıyorlar demez sanmam ama sen biraz zorlanabilirsin mesane doluyken bastıracak çünkü küçük olduğundan bebişin görmek için bastırıyorlar ilk hafta çok aşağıya iyi tutman gerekir :D
edaa1402 @Reyhanyasin11 sen yine de dolu git bol olunca dolması zor oluyor ama dolu olsa boşaltman daha kolay 😂