Ahmetasafmomms valla benim kadin dogum doktorum da aile hekimim de sadece adacayi icme diger bitki caylarini gunde bir fincani gecmeden icebilirsin dediler. Yesil cay ictim de hele ilk zamanlarimda normal cay yerine yesil cay yada ihlamur tercih ettim daha saglikli oldugu icin. Papatya cayi da ictim. Gunde bir fincani gecmedim ama ne de olsa bitki caylari uzerinde yeteri kadar klinik calisma yok. 32+6 dayim.