Merhabalar herkese 4 temmuz tarihinde beta hcg değerim 80 lerde 1 hafta boyunca takılı kaldığı için devlet hastanesi’nde kürtaj oldum.Dis gebelik olabilir dendi yükselmedigi için.Kurtaj yapalım bekleyelim dedi dış gebelik iğnesi vurmak için.5 temmuzda değerim 69 a düştü 6 temmuzda 63 de.Baska bir doktor özel bir klinikte ki degerimin yavaş düştüğünü bir an önce iğneyi vurdurmam gerektiğini söyledi devletteki doktorda cuma gel düşmezse yatış yapar vururuz dedi.Sizce düşüş nasıl daha mı çok olması gerekti yarın gidip vurdurmalimiyim yoksa normal mi bu kadar seviyelik bir düşüş.