Merhaba. Şuan 32. Haftadayım kamuda çalışıyorum ve 37. Haftaya kadar çalışmak istiyorum çalışabilir raporu almak için kontrole gidecektim fakat grevden ötürü iptal oldu. Çalışabilir raporu almadan, direk 37. Haftada doğum iznine ayrılsam sıkıntı yaşar mıyım acaba 32. Haftada çalışabilir raporu almadığım için? Bilgisi olan rapor almadan çalışmaya devam eden var mı?