zeynepdurunun_annesi
Şöyle söyleyeyim migreni olan bir insanım ve hiç baş ağrısı çekmedim doğumdan sonra. İçtiğim kahvenin etkisi var mıydı bilmiyorum ama hastanenin 3 tarafında starbucks vardı ve eşim sürekli filtre kahve taşıdı. Normal hayatımda da hamile kalmadan önce çok kahve tüketen bir insanım, günde neredeyse 10 bardağa kadar içerdim 🤦🏼♀️ Hamilelik ve doğumla azalttım. Şu an günde 2-3 bardak içiyorum, genelde de nescafe tüketiyorum ve bebeğimin uykusunu etkilediğini düşünmüyorum. Bebeğim 24 saat içinde ortalama 16-17 saat uyuyor. Baş ağrısının nedeni olarak anestezinin seviyesinin yükselmesi neden olabiliyor, bol su tüketmekte fayda var. Kahveden çekiniyorsanız bitter çikolata çikolatalı dondurma ve ağızda buz eritmekte iyi geliyor.