Lilosunannesi Bugün sekiz haftalık olduk doktora gittik kese büyümüş ama bebek oluşmamış bu haftadan sonra bebek oluşur mu umudumu kaybetmeli miyim doktor haftaya gel bekleyelim biraz daha dedi
aslansmommm Lilosunannesi genelde görünüyor o haftalarda kalp atışı bile duyuluyor ama Allahtan ümit kesilmez canım inşallah vardır 🌸 şimdilik stres yapma hayırlısı olur her zaman
mylittlebabym Bende 22 mm 8.hafta iken boş gebelikten kürtaj oldum. Ama içimde hep bir soru işareti biraz daha mı bekleseydim diye. Bence 10 haftaya kadar beklemelisin. Beklemenin herhangi bir zararı yok çünkü.