Sinemakty geçmiş olsun .senin değerler normal gibi geldi olasılıklar çok küçük .ancak Dr sana olumsuz bir şey mi dedi. Benim değerler normaldi. Yaş olarak yüksek riskliydi. Ben sıvı aldırdım ama dowm sendromu için değildi. Bebeğin beyninde su damlaciği olduğu içindi. Sonuçlardan ilki bugün çıktı çok şükür normal değerlerinde. 2 hafta sonra ve 1 buçuk ay sonra çıkacak sonuçlar var. Onları bekliyorum.