Esraserpil öncelikle gözün aydin cnim Rabbim sagsalim kucagina almayi nasip etsin. Senin adina ck sevindim🤗
Bende temmuz ayinda 23+4te erken dogum yaptım kızimi kaybettim erken dogumu gerektireck hcbi sorunum yoktu dogumdan 5gün öncede ayrintiliya grdim hersey normaldi bi sıkınti yoktu. dogumdan 34gün snra ilk adetimi oldum öncekiler gbi 6gün sürdü . 18eylülde tekrar adet olmak gerekiyodu 17snde agir is yaptım lekelenme oldu beklenen adetgünümde kanamaya dönüstü 2gün sürdü kanama bitti 3.günümde hcbisey yoktu banyo yaptim.
ertesi gün yne pembe lekeler oldu şuan yine pembe lekelerim var . Kanamam normalde 6gün sürer ve 3. 4.günü cok yogundur . Bu sefer öyle olmadi ilk kez böyle oldu . Gecen ay mesela 6gün sürdü yogundu .
Bu kanamadan önce mide bulantısı alt karın agrisi vajinada batma sık idrara cıkma istahsızlık asiri bel agrisi vardi . Mide bulantisı istahsızlik hala var . Anlayamiyorm bu neyin nesi lütfen bilgilendirirmisin sebebi nedir . Üstüne mi gördüm yoksa baska biseymi