ruveydataskin 38 haftalığım hareketleri tamam da suyu vs iyi mi merak ediyorum . Özele gitsem ne kadar tutar acaba bir nst bir ultrason bakarlar mı ?
Deletedmom7373700 ruveydataskin bakıyorlar. Muayene ücretleri değişiyor hastaneye göre. Benim gittiğim özel hastanede muayene 250 TL mesela. Onu ödersiniz. Birde nst ücreti. O ne kadar tam bilmiyorum ama toplamda ikisi 300-350 TL ye denk gelebilir ortalama bir özel hastanede
ruveydataskin EmelBG_ doktorlar yokmuş bugün kendi doktorumda acile gelme 500 kişi beklersin çok zorda kalmadıkça gelme dedi bir önceki randevumda yani bayramdan sonra görüşürüz dedi ama benim zaten doğum zamanım bayramdan sonraya denk geliyor 🤦♀️
EmelBG_ ruveydataskin He kötü olmuş adınıza üzüldüm . Bi sorununuz yoksa gitmeyin anlarsınız az cok kendinizi zaten varsa gidin tabi ki mutlaka .
ruveydataskin Deletedmom7373700 anladım çok teşekkür ederim en azından muayene olup durumuna baktırayım yoksa bayram bitiminde baktırmayalı 3 hafta olacak.
4cocukannesi ruveydataskin bazi devlet hastaleri özel olarak muane ediyorlar ben bi özele bi normal bölümünden yararlaniyorum özel muanede ultrasona ücret vermiyorum ama nst yi bilmiyorum daha gitmedim
ruveydataskin 4cocukannesi acilden gitsem hani aşırı ağrım yok adet olcak gibi ağrı var ama benim merak ettiğim bebeğin durumu yoksa önemli değil acilden gidince muayene nst vs bakıyorlar mı acaba
4cocukannesi ruveydataskin bakarlar canım yani ben Konyadayim ne sebeple olursa olsun bakıyorlar acile gidince