ANK__ Covid oldum kızlar 12 haftalık hamileyim baş ağrım çok var hamileyken covid olan var mı hangi ilacı kullandınız tedirginim
elifvetomcuk ANK__ 36 hafta olduk. 10 gun önce covid geçirdim. kan pıhtılaşma testine bakilmadi. kan sulandırıcı oxapar iğne kullanıyorum. redoxon c vitamini ve floradix şurup kullandim. kotu dusunmemeye çalışıyorum inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız.🙏
gulsererkan Ben de 10. Haftada olmuştum bol bol c vitamini al, maalesef ilaç kullanamıyosum bu dönemde ama kan pıhtılaşması varmı ona baktır istersen varsa kan sulandırıcı iğne veriyorlar çünkü
Damla25 5 haftlikken oldum çok ağır geçirdim parol dışında bir şey kullanmadım sonra kanamam falan oldu ambulansla acile gittik progestan fitil tek verdi
Damla25 ANK__ hayır sağlıklı olduğunu söylüyorlar her kontrolde suan 35 haftalıgm erken doğum riskim var oda bebeğimn başı asagda o yüzden ve kasılmalarim var
umutubekleyis Ben de 5 haftalıkken oldum. Doktor agumentin verdi antibiyotik . 3 doktora sordum hepsi onay verdi. Çok şükür atlattık bebek de sağlıklı. İçiniz rahat olsun bol c vitamini alın bol su için.
elifvetomcuk ANK__ evde geçirdim 7 gün karantinada kaldım. su an tat kokum yok :( birazda kuru öksürük kaldı hala
elifvetomcuk ANK__ bir haftaya geçer inşallah o baş agrisi moralinizi bozmayın çok geçmiş olsun sizede