Merve895 benimde kızım 2.5 yaşında 19 haftalık hamileyim başta resmen dumura uğradım pandemi çocuğu doğurmuştum daha insan içine bile karışamadan 2. Ye hamile kalmak beni çok garip yaptı güya bu seneyle ilgili başka planlarım vardı hepsi yalan oldu, şimdi daha iyiyim ama durumu kabullendim birlikte büyüyecekler 2-3 sene sonra tamamen rahat edeceğiz öyle düşünün tam rahat ettikten sonra olsaydı da daha zor olacaktı bizim için o yüzden aslında en ideal zaman inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏼 He bir de o kabullenmeme travması gebeliği zorlaştırıyor bulantılı ve zor geçiyor maalesef ya 🥺